20.09.2007

Giden mi olmak lazım, kalan mı.....

ZOR DURUMDAYIM

Git demek geliyor
Yeri geliyor
Dilimin ucuna geliyor
Demek lazım geliyor

Yürek diyemiyor
Beden istemiyor
Ruh direniyor
Ezcümle denemiyor

Git diyemeyince
Kal mı denmiş olunuyor
Böyle mi okunuyor
Okumayı bilen var mı?

Git ne demek
İstemiyorum mu demek
Yoksa gitmeyeceğim demeni
Duymak mı istemek

Gitmeleri sevmiyorum
Gidenleri özlüyorum
Özlemeyi sevmiyorum
Esas sorun bu

Bir de sormadan gidenler var
Haber bile vermeden
Gözü gözündeyken gidenler
Gerçekten gidenler

İşte onlara
Böyle gidenlere
Ne git/me diyebiliyorsun
Ne de kalabiliyorlar zaten

En iyisi giden-kalan olmasa
Giden gitmemiş olsa
Kalan olmamış olsa
Bizbize kalsak birarada ve ayrı

Hiç olmazsa bir kerecik
Bizbize ve ayrı................

Derya
28.3.2007

1 yorum:

  1. bittim bu şiire.nekadar da güzel hislerime tercüman olmussunuz.
    e-samizdat'tan ihb.sevgilerimle

    YanıtlaSil